This won't be perfect even when it's feeling right


Idag är det jag som är a black magic woman.

Jag känner att jag inte är Sveriges bästa bloggare just nu. Men livet är inte på top at the moment. Sover alldeles för lite och tänker på tok för mycket. Inte blir det bättre av att jag har åkt på en redig förkylning. Så jaa... allt är lite jobbigt just nu helt enkelt.

Är som synes hemma från skolan. Åkte halvvägs dit i morse men ångrade mig. Känner mig inte alls helt hundra. Nu sitter jag fram för Top 10 @ 10 på MTV istället och funderar på hur jag ska lyckas trolla ihop något ätbart. Kylen är oroväckande tom för tillfället så det kan ju bli spännande. Choklad har vi däremot gott om. Nej. Vad synd.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback