05:00 AM


Öland kl. 5 på morgonen -07

YES YES YES! En resa till Kreta i slutet av juli kommer bokas i helgen. 2 veckor vit sandstrand, kall öl vid poolen och trubadurmusik. Stackars mig. Och eftersom att jag är tjej så var de första tankarna som slog mig:
1. Måste köpa nya bikinis. Never mind att jag redan har tillräckligt för 4 barnfamiljer. Måste. Ha. Fler.
2. Hur håller man benen ludenfria så länge? Waxning känns inte som ett lockande alternativ. Har lite taskig smärttröskel.

Any who, nu är det dags för en tripp till duschen. Någon (jag) har nämligen varit ute på en timmas jogging/powerwalk-runda. Nej jag har inte feber eller gått och blivit mentalt störd, jag behövde bara komma ut. Så det var jag, vägen och MCR i lurarna. (Jag brukar få sånna här att-nu-jävlar-ska-jag-komma-igång-och-träna-ryck någon gång i halvåret. Dom brukar hålla i sig ungefär en kväll.) Men ja, duschen var det ja. PUSS!



Postat av: daniella

jag epilera mina ben i veckan:| fyfarao säger jag bara

2009-01-24 17:42:55

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback