Cry baby.



Jag har kommit fram till att jag måste sluta sova så jäkla länge. Jag hade ett flow för ett par veckor sedan där jag somnade relativt tidigt och vaknade relativt tidigt. Visserligen utslagen av hetta, men what happened?

Gick och la mig med Noah igår vid 11 eftersom att han jobbar och ska upp tidigt, men somnade inte förens 3-tiden trots diverse insomnia-tabletter, kapitel ur min bok och myskramar från Babe. Och när jag väl lyckades somna så vaknade en gång i timmen av att jag behövde kissa/dricka/byta sida av sängen/vända på täcket.

Dessa härliga nätter leder då till att jag vaknar tidigast 1 på dagarna, vilket inte hade stört mig vidare mycket förut, men nu orkar jag inte sova bort dagarna längre. Jag hade tänkt hinna med massa housewife-grejer ju.



Postat av: Anneli

Hur får du bilden sådär, använder du nåt spec filter eller liknade? :)

2009-07-26 13:31:24
Postat av: EMMA

ANNELI: Jag använde mig av Photo Scape som man kan ladda ner gratis, sen Antiqe Photo och nivå 1-9 :)

2009-07-27 13:23:31
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Tackar! :)

2009-07-27 21:09:56

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback