Dinner. Dinner. Dinner.



Sweet chili-kyckling med couscous, Fresh Islandsås och bröd. Housewifen inom mig vaknade (till Noahs lycka) till liv idag: Medans han sov på soffan efter jobbet så packade jag upp matvarorna, dukade och gjorde middag - som en duktig liten wanna-be fru... Herrejävlar, vi har hoppat fram 10 år i vårt förhållande!

Snart blir det noll sexliv, noll utekvällar och noll romance. Istället blir det diskutioner om hurvida dagens ungdom är påväg utför och tubsockor i sängen. Yfront-kallsonger och mamma-trosor över naveln. Konstant ludna ben och fin och kanske en liten införskaffning av lack och läderpiskor. Okej, jag ska aldrig laga mat igen!



Postat av: Linnea

Hur fick du såna där kanter på bilderna? Ser grymt ut ;)

2009-07-24 21:38:24
Postat av: Matilda

Gud vad gott det ser ut! Fan EMma du får komma hem till mig och laga det där! :D haha <3

2009-07-25 02:49:22
http://matildagustafson.blogg.se/
Postat av: EMMA

LINNEA: Med ramarna från Photo Scape som man kan ladda ner gratis :)

2009-07-27 13:20:40
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback