Lägesstatus.

Kläder: Samma som igår på flyget. Kravlade mig bara ur sängen när mamma hämtade mig.
Känner mig: Inte helt otippad rätt så äcklig. Trött är jag också. Och lite vinsugen. Skadad?
Lyssnar på: Shower music-listan som bla. innehåller Agnes - Release me och Thong song.
Förundras över: Att jag faktiskt tycker att låtarna är bra. Typ som italienskakursen i Italien...
Gör: Laddar upp alla 700 bilder, redigerar och lägger över i mappar. Duktigt Emma Håll-den!
Borde: Ta och installera Word på min dator nån gång så jag kan komma igång och skriva



Postat av: B L O G G F J I

haha tack!!!! värmer så sjukt mycket när man får höra nått sånt!



haha du behöver inte skämmas! bara våga utnyttja objektivet fullt ut! :D

50 fast objektiv är ett av dom bästa objektiv jag har!

2009-07-17 21:44:15
http://bloggfji.se
Postat av: EMMA

FJI: Nej men det är ju sant. Har länkat dig hit och dit ett tag nu för att få folk att fatta att det finns mer än bilder på körbärsblommor. Kommer ihåg dina close up-bilder du tog på flickvännen för ett par månader sen. Ruskigt snygga!

2009-07-17 22:54:11
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback