Looking good.



En riktigt kick ass bild i Photo Booth. Checka in hakan. En sån fin haka kan du också få om du cyklar och pratar i mobilen samtidigt som du ska ta dig över en rätt så trafikerad väg. Ser ni att mina hål i öronen har växt igen också efter töjarna? Ett par månader tog det och sen var dom fina fisken. Nu ska jag telefonterra Noah på jobbet.

Update: Noterade att min överläpp ser lite suspekt ut. Hoppas på att det är reflektionerna i läppbalsamet - inget annat.



Postat av: Anonym

AOCH! Stackare.. :/ Hoppas att det gick bra och att folk hjälpte dig. Ser lite tjusigt ut. Lite skäggstubb sådär. Awesome :)



RE: Jag tar bara kontrast och så ändrar jag till GUL så blir det blå aktigt :D haha.

2009-07-20 20:16:46
http://colaburk.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback