Michael Jackson - Dirty Diana.



Inbrott var något som Noahs hus fick smaka på idag. Kändes ju lagom kul med tanke på att jag var den sista som låste hemma hos dem imorse. Så jag har fått sitta i telefon hela dagen, åka dit och pratat med polisen. Snacka om att jag har haft lite ångest och skuldkänslor även fast det inte var mitt fel eftersom att jag faktiskt hade låst efter mig. Yada yada yada. Ska i alla fall sova där inatt och hålla koll. Hehe, Ninja-Emma.

När jag cyklade hem igen lyckades jag med årets vurpa och flög över styret och skrapade upp hela hakan. YES! Verkligen precis det jag behövde. Min rygg är helt fuckad som den är och nu är den omöjligt ääännu värre. Tackar och bockar för den. Sen passade jag på att träffa Gabriella och Finicia en snabbis men mådde allmänt snopp så jag gick hem. Är fortfarande trött efter resan, har ont på lite diverse ställen och mår illa. Oh så fint.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback