Midnight.

Ramlade precis innanför dörren hos Noah med ännu ett par vinare i systemet. Seriösa alkisvarningar coming my way.  Hur ska det här sluta? Jag har hur som helst spenderat kvällen ute hos Paps med britterna  med en flaska vitt vid köksbordet och planerat veckan. Mysigt mysigt! Klockan är ställd på 10:00 imorrn så jag inte sover bort hela dagen. Någon gång ska väl vara den första... Men nu ligger babe och grymtar här bredvid mig om att jag ska stänga av och mysa med honom (Egentligen vill han att jag ska hålla käften och låta honom sova eftersom att han ska upp och jobba klockan 06:00 imorrn, men han är alldeles för snäll för sånt språk, så jag får bara tolka helt enkelt.) Men men, off to bed. xoxo




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback