All we ever do is talk talk talk.

Sitter och lyssnar på Robert Pattinson och väntar på att mina kära mor ska komma hem från jobbet så jag kan få en ride ut till Kungsängen. Fat-ass Emma strikes again! Har ärligt talat inte gjort ett piss idag. Ätit, druckit, bytt om och redigerat foton. Suttit på min röv med andra ord. That's it. Jag riktigt känner hur fettet växer i mig.

Får väl försöka kompensera ut det med ett sex-marathon lite senare med Noah eller nåt. Tror ni han klagar? Nej ofta han klagar, höh. Hur många timmar var det man skulle köra på efter en chipspåse nu igen? 8?



Postat av: melws

svaret ba:

Jag tog en före bild bara för någon dag sedan. Fast jag kommer vänta med att lägga upp sådant tills jag nått mitt slutmål! Om jag nu vågar lägga upp bilden alls. Vi får la se liksom!

2009-07-27 20:32:37
http://charitable.blogg.se/
Postat av: melws

nu har du lite snygga bilder att sitta och dreggla över!!

2009-07-27 23:26:56
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback