(#/")("#/"&"%#")/")")=!)(#.


(Jag vet att jag la upp den nyss men har inga bilder på den här datorn.)

Varför har man aldrig med sig kameran när man verkligen, verkligen (!) hittar något awsome att fota?! Vattenfall omgivet av valmoblommor och prästkragar är nämligen en sån sak som man verkligen, verkligen vill fota - men icke. Kameran ligger hemma hos mamma.

Jag och Noah kravlade oss upp ur sängen 10:00 i morse. Rekord. Sen packade vi ihop lite saker och promenerade ner längs vattnet till andra sidan sjön och la oss på strandbadet och knaprade jordgubbar. Lite senare blev vi joinade av min storebror och hans flickvän och tävlade om vem som kunde få flest fjortisars nummer. Mina skabbiga sår på magen var dock inte så åtråvärda så jag höll mig undan.

Men nu ska jag och Noah dela på en pizza ute på altanen. Snacka om att passa på när solen är ute. Och lite färg har jag fått också. Men jag får nog brun-utan-sol:a lite smått innan det bär iväg till Kreta i helgen.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback