Honey, I'm home.







P1. En del av ladan/stallet. Görfint ska ni veta! P2. Noahbabe. P3. La Midsommarstång. P4. Very important picture. Jag bodde i leggings och converse. P5. Mer lada/stall! P6. Grillat + vattenmelon + sockerdricka klingar finfint.

Riktigt taskig uppdatering på senaste men jag blev som sagt bortrövad till Dalarna i torsdags och har haft noll täckning där uppe. Vädret var ju inte direkt kick-ass men igår lagom till middan blev det frikkin fabulous så det blev grillat ute i solen. NU börjar man ana att det är sommarlov man har. Badat har jag också gjort. Någon gång måste vara den första.

Innan vi åkte upp dit frågade jag Noah hur mycket mygg det var där uppe. "Nej men det finns inga mygg där inte. Nej nej." Haha, my ass att det inte fanns. Eller det var hans ass som fick känna på att dom fanns. 5 myggbett på första timmen. Way to go.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback