Last night.



Var inte så pepp på att go bananas i photobooth idag. Men här har ni i alla fall håret (WEJ). 2 dm kortare och massamassa uppklippt. Jag har aldrig haft en helt smärtfri och ohatad klippsession. Igår var inget undantag. Efteråt sprang jag och köpte tofsar för att sätta upp skiten med. Precis SÅ nöjd var jag.

Noah tröstade med sushi som planerat efteråt vid Medis. Who's my biatch? Sen tvingade han mig att glo på bmx-pojkar i Björns trädgård innan vi gick på bio. Drag me to hell. Om man vill skrika och asgarva på samma gång så är det the film to see. Besatta getter och hela kittet.



Postat av: melws

skuttade du också en snabbis via centralen? Jag tror jag såg dig.. eller det var en snabb förbi gåing som lyckade smed i så fall. nära att jag skrek till. var dock inte 100%. I´M YOUR BIGGEST FAN!!

2009-06-23 21:30:49
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

*MELWS:* Hahaha ja på väg till pendeln isf? Du skulle skrikit! Hade blivit galet chockad och pojkvännen skulle trott att du var nån random blogg-groupie ;)

2009-06-24 00:17:20
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback