Make Up Store.

Wehej! Idag har jag som sagt en sminkkurs från Make Up Store inbokad på eftermiddan tillsammans med min låtsasmamma. Det ska bli spännande att se hur många barn jag kommer lyckas skrämma på ditvägen eftersom att jag ska vara osminkad innan. Osminkad i stan. Ne...

Luncha med mamma och lämna tillbaka en bok i Stadshagen ska jag också klämma till med - osminkad. Fast däremot så ska jag ju äta middag med min låtsasnanna och fika tillsammans med Noah efteråt, antagligen rätt så översminkad, så det kompenserar väl ut hela dagen.



Postat av: Anonym

"Det ska bli spännande att se hur många barn jag kommer lyckas skrämma på ditvägen eftersom att jag ska vara osminkad innan." Hahahahahha :D

2009-06-03 15:54:24

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback