Väntar på att pappa ska hämta

MMS

Väntar på att pappa ska hämta mig och började fundera: En jobbig sak med att inte ha mens är att man aldrig får pms och därmed en grym ursäkt till att go bananas vid godisdisken. Fatta jobbigt. Stackar mig som slipper mens. Men i alla fall, det skiter jag i idag. Jag har sprojlans nya laktos-piller så nu ska jag trycka en halvliter Cookie Dough. Ska det göras så ska det göras rätt!




Postat av: _

2009-06-08 16:30:44
Postat av: Rebecca

Okej nu känns det som att jag missat något här,

hur fasiken slipper du mensen? :O XD



och vi borde ta och träffas nån gång nu i sommar, ska du jobba mycket? :)

hör av dig ^^

pöss

2009-06-08 16:32:56
Postat av: Rebecca

och förlåt för den toma kommentaren ovan, tror att det var jag, min katt gick crazy på tangentbordet :P

2009-06-08 16:35:20
Postat av: Nathalie

alltså, dom där godiarna, MMMH!Får nog tvinga iväg lillebror att köpa lite...

2009-06-08 17:33:24
http://flourtanten.blogg.se/
Postat av: EMMA

REBECCA: P-stav! Guds gåva till kvinnan :D och ja vi får definitivt ta och träffas! :) Nej jag kommer inte ha något för mig alls bortsett från att jag är utomlands 28/6-16/7 men det är bara 2,5 veckor ;) kanske kan ses redan nu i helgen? :)

NATHALIE: Skoja inte! Helt fantastiska! Haha jag det tycker jag verkligen ;)

2009-06-08 19:17:15
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback