Fågelkvitter på kvällen.


Var ute på en timmas promenad med Daniella nu på kvällen. Hon behövde avreagera sig och jag behövde något att skratta åt. Hon går nämligen på Enskilda Gymnasium (ni vet där kungabarnen gick?) och jag fattar ärligt talat inte hur hon står ut, men jag måste hålla med om att det är galet roligt att höra henne berätta om alla nutcases som går där.  För dom överklassbarnen inte kan ha alla indianer i kanoten. Men Daniella klarar't!

PS: Och jag menar inte alls att man är dum i huvudet bara för att man sitter på lite pengar. Nej verkligen inte. Vissa är bara lite speciella och tror att det är pengar och ens stadsdel som gör en person, inte personligheten.



Postat av: daaaniella

hahaXD ja jäklars

2009-03-30 16:57:07

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback