Greetings from London.

For forsta gangen pa flera dagar har jag tid att sitta ner och andas en liten stund. Det har varit hundra shopping, promenader i parken, barfota fotter i gras, cupcakes, puben och ett sycke hemma-fest. Det ar arligt talat helt underbart har: skinande sol, gront gras, blommor och totalt jack-fritt. Jag dor! Sa galet skont med sol.

Och for er som inte riktigt hanger med nu sa ar jag i utkanten av London och traffar slakt och vanner som jag inte sett pa hundra ar. Det har varit konstant slangande hit och dit fran 9 pa morgonen (jag som ar sa jakla morgontrott...) till sent in pa natten. Det ar helt fantastiskt! Alla ar sa gulliga och jag vill aldrig aka hem.

Men imorrn ar det slut pa det roliga. Planet lyfter runt 6-tiden pa kvallen och jag ska inte ljuga och saga att jag ser fram emot det. Har borjat smygpacka redan nu eftersom att jag som vanligt lyckats shoppa mer an vad min packning tillater. Det ryktas om att ett par svarta stilett-klackar med guldiga nitar numera bor i min bag.

Jag kommer igang med bloggande och allt det dar pa onsdag nar jag packat upp och hunnit varvat ner. Kan behovas. Tills dess far ni ha det sa bra sa ska jag passa pa att alska varenda sakund av mitt sista dygn har.



Postat av: ddiana'

bra shoppingställen i london? jag ska nämligen dit i sommar :)

2009-03-25 16:07:50
http://dianas.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback