Jävla kropp som cp:ar sig.

Lyssnar på Coheed and Cambria och kan konstatera att jag åkt på nåt nytt igen. Den här gången är det troligtvis en urinvägsinfektion. Låter spännande. Klockan 11 ska jag hur som helst ner till Vårdcentralen och kolla. Kissa i valfri burk ska jag också lyckas med. Bra skit. Designen ska jag väl också ta tag i. Nån gång.

Update: Att spendera ett par timmar i ett väntrum med snoriga barn låg inte precis på top 5-listan över saker jag absolut vill göra idag. But urinvägsinfektion it is - big time. Ska få knapra antibiotika nu i en vecka och hoppas på det bästa. Har vi tur så behöver jag inte kissa fram tills dess för det gör frikkin ont! Tro mig.



Postat av: issaa

Sv: Jo det är det allt, så grymt fint! Jag är så sur på mig själv som klippte av mig allt hår haha. Ett tips är alltså att aldrig klippa dig korthårig - man tröttnar på det så sjukt fort heeh.


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback