Random snack.

Oh snap säger jag bara om min arm. Damn! Oroväckande manlig eller vad? Och det är inte varje dag jag lallar omkring helt osminkad. Orkade inte med mitt hår sen så allt ligger bara lite crazy. Luggen börjar bli för lång men jag vet inte om den ska klippas eller icke. Samma sak med färgen: rött, brunt, svart eller le blonde? Hjälp.

Sovit en massa har jag också hunnit med. Jag tror jag kom upp i 4 timmar nu på eftermiddagen. Finns det ett VM i sömn? Jag skulle i alla fall vara fenomenal i det! Sovmorgon imorrn till 11:45 klagar man inte heller på ; )



Postat av: melws

Rött!

Mest för att jag själv inte vågar färga det rött.. Gör bara för det är så sjukligt hett och du skulle passa i det!

2009-03-16 23:11:16
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback