Update.

Jag har ärligt talat mått piss dom senaste dagarna, därav den usla updateringen. Fast jag har i alla fall hunnit med att träffa min barndomsbästis, Wisse ett par timmar igår över en pizza. Hans pizza - jag snodde. Det är få människor som är så underbara som honom. Jag skulle kunna fortsätta ligga i hans säng bland kuddar och duntäcken i timmar och bara prata strunt med våra låtar i bakgrunden tills jag dör. We go way back helt enkelt.

Sen har jag bott i leggings och mysiga t-shirts och druckit enorma mängder thé. Somnat oroväckande tidigt ett par kvällar har jag också lyckats med. Emma Holden har gått och blivit tant... Fast det har varit skönt att sova.



Postat av: Emelie

gaaah jag minns i typ femman när vi gick hem till honom... och och Frida stod bakom en vägg och liksom kikade ut och blängde på oss. HAHAHAHAHA! och sen så kollade vi på den där musen som sjöng "I believe in miracles", men jag trodde han sjöng I believe in milkows... pfft hahahaha

och sen gick killarna till minilivs eller nåt för atthyra film och kom tillbaka med "titta han snackar" eller vad den nu heter. shiiit! hahaha

2009-03-10 20:46:39
http://emlu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback