Lite om honom.



För lite mer än 3 månader sen gjorde jag och min pojkvän sedan 15 månader slut. Jag har knappt skrivit någonting om det alls eftersom att det på många vis har varit det jobbigaste som någonsin hänt mig. Visst, det var egentligen mitt beslut men jag var inte beredd på allt annat som kom. För jag förlorade inte bara min pojkvän, utan min bästa vän och det, det svider nog mest. Och att bråka med en person som man älskat så mycket gör så jäkla ont. Det tar verkligen all min energi. Energi som jag behöver mer än allt annat just nu.

Men vi jobbar på det. Han är en sån fin person så det är värt att kämpa lite för att fortfarande kunna ha en normal relation till varandra utan allt bråk och tjaffs. Jag vet att vi inte kommer bli bästisar, men ändå. Kämpa.



Postat av: Evelina

imponerande att ni jobbar på det ändå.

varför gjorde ni slut?

(om det inte känns för jobbigt att berätta om, då)

2009-03-11 21:03:27
http://letmedisappear.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kämpa på Emma!!!!!!!! :)

2009-03-11 22:44:46
http://emlu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback