Den där jäkla blogglistan.

Smeknamn: Emma Håll-den. Beroende av: Kramar, sömn och apelsinjuice. Vad tror folk om dig: Att jag är väldigt utåt och självgående med pervers humor. Brukar du skratta för dig själv: Ja, jag är ju lite som jag är och skrattar typ jämt. Äger du några converse: OM jag gör? 2 par vita höga, 1 par svarta höga, 1 par vita låga och 1 par mossgröna. Sprit, cider, vin eller öl: Sprit om det blandas rätt, cider funkar allitd, vin om det är gott så klart men öl har jag druckit lite för mycket av i mina dagar så det har jag lite svårt för. Brukar du bli för full: Nej inte så ofta längre. Men när jag blir det så blir jag verkligen det. Är du allergisk mot något: Laktosintolerant och eventuellt mot kyla. Wierd, I know. Har du haft sex idag: Nej :( Hur svarar du i mobilen: Jallå? Antal timmar sömn inatt: Den här natten? Typ 2... Sov du ensam: Nej fettokissen är vännen som aldrig sviker. Hur känner du dig nu: Halsen gör förjävligt ont, huvudet dunkar, kroppen ömmar och febern är bara helt fantastisk. Vanligaste färg på dina kläder: Blåa jeans, svarta/vita skor, svart/grå kofta och nitar eller färglada smycken. Typ nåt sånt. Hade du en bra kväll igår: Nej att ligga och dö i sin ensamhet är inget hit. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hellikoptern! Definitivt hellikoptern. Favorit dryck på morgonen: Juice! Rakar du benen: Hahahaha... Cirkus varje dag på sommaren men jag ligger i en formsvacka nu. När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22:00 och 02:00. Sysslar du med någon idrott: Eehhm, nej. Punkt. Eller jag red i nästan 9 år förut. Har du spytt offentligt: Ja, värsta gången var väl efter en blöt natt när jag skulle på festival i Södertälje och hälsan inte låg på top. Både Centralen och Södertälje station fick sig en omgång. Vad gör du i morgon: Knaprar alvedon, springer iväg på ett möte 10:00 och dör i soffan. Vad längtar du till: Valborg, Kreta i sommar och nästa eventuella Londontripp. Vad använder du för shampoo: TIGI Bedhead, helt underbart! Hur gammal är du: 17 i maj. Du samlar på: Bandsaker: biljetter, signeringar, foton mm. Är du bra på att laga mat: Nej jag är väl ingen gud i köket men vissa saker jag gör är helt outstanding. Kyckling med nudlar tex. Är du musikalisk: Jag kunde sjunga rätt så bra en gång i tiden faktiskt. Vad dricker du helst när du är törstig: Juice eller bubbel-vatten. Morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, helt klart. Vilken ögonfärg har du: Beror på ljuset, men oftast ljusgröna. Senaste låt du hörde: MGMT - Kids.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback