180509.


Arkivbild på en muff...in. (Försökte hitta en relevant koppling där.)

Vilken fantastiskt update jag (inte) har klämt till med på senaste. Men min Canon är fortfarande på vift och att blogga utan bilder är inte det mest fantastiska jag kan tänka mig.

Där emot så kan jag klämma till med att jag märkte att jag hade fått en färsting nu på morgonen. Eller med min übersyn så var det ett litet blurr på min... Ehh... Ja precis där man verkligen INTE vill få en fästing i alla fall. Så brillorna åkte på och med förstoringsspegeln i högsta hugg skulle jag lyckas navigera runt på farlig mark med en pincett. Det var inte det lättaste kan jag säga er. Men till slut fick jag din lille jäveln och spolade ner den. Mohaha! Men nu undrar jag: Hur stor är oddsen att jag får TBE på min punani...?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback