Årets längsta lista.



OM MIG
Namn: Emma. Bor: I Järfälla utanför Stockholm. Syskon: En "riktig" storebror, en "halv"-lillebror och 3 låtsassyskon. Ålder: 17 på måndag! Född: 920511. Ögonfärg: Har olika varje dag. Idag är dom gröna. Skostorlek: 37/38. Hårfärg: Mörkbrunt atm.

DAGENS
Låt: Parkway Drive - Romance is dead. Kläder: Mörka stuprör, svart linne och rutig skjorta + svarta ballerinas och en svart halsduk. Smink: Yttepyttalite mineraljox och rosa läppar. Underkläder: Svarta hotpants + svart bh. Matchat för en gångs skull! Mat: Gulashsoppa. Pinsammaste: Jag tror inte att jag har lyckats med något än. Det har varit en smärtfri dag med andra ord.

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp: Emma + gröna gummistövlar + skog klingar inte fint. Var någonstans på kroppen har du mest muskler: Vart på kroppen har jag ens muskler? Är du nöjd med ditt förnamn: Jag har en hatkärlek till det. Det är fint och enkelt, men jag delar det med resten av Sveriges fjortisbefolkning. Vad är det sämsta hos dig: Mitt morgonhumör. Punkt. Vad är det bästa hos dig: Min förmåga att alltid förstå folk och trösta. Använder du BH varje dag: Om jag ska vara ärlig så föredrar jag dom au natural men går inte ut utan bh. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Ridning hela låg & mellanstadiet. I 2:an gav jag mig på innebandy ochså men var så dålig att jag rekomenderades att sluta... Har du några piercningar: 3 i öronen och en i läppen. Hade en annan i läppen förut. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: I spegeln? I ALLT som reflekterar sig, hah!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback