Empty.

Sitter med en enorm kopp té och med Sigur Rós och Tiger Lou i högtalarna. Annars är det rätt så tyst. Jag är den enda som fortfarande är vaken här hemma. Och katterna. Kylen knäpper ibland och någon bil kör utanför.

Jag tänker på vad jag har gjort idag (promenerat med exet, träffat lite folk, ätit smågodis och kollat på någon b-film som Varro berättade allt som skulle hände 3 sekunder innan det hände) och försöker komma på något att skriva. Men det går inte. Fingrarna går i slowmotion över tangenterna och formar inget vettigt, inget speciellt. Jag försöker skriva om hur det är att skratta så mycket att det gör ont i kinderna eller om... ja om vadå? Det står helt still i huvudet. Jag hatar det, vill bara skriva något fint och avreagera mig - men icke. Det är med andra ord dags att tacka för mig för idag och läggga mig i min nybäddade säng som redan är full med katthår. God natt.




Postat av: matilda

Emma, din blogg är underbar!

Den har något som alla andra inte har, vilket är bra!

Fortsätt såhär! :)

2009-05-03 23:28:27
http://vinterpussar.blogg.se/
Postat av: Emma

MATILDA: Du gjorde min natt nu :) Tack så otroligt mkt!

2009-05-03 23:29:54
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback