Ett bitchfit.

Jag är inte helt otippat nog en tjej. Tjejer behöver, som vi alla vet, godis. Jämt. Eller något med en hög kallorihalt. Chips, choklad, läsk and so on. Rent socker kan också fungera i specifika nödfall.

En kväll fick jag ett av mina legendariska ge-mig-socker-nu-annars-jävlar-cravings när jag satt och mös med en viss pöjk. "Men ta en marsmellow då?". Som fan heller att jag tänkte. Jag gillar inte ens det. 5 minuter senare satt jag med 3 stycken intryckta i munnen och cirkus en halv påse gömda i handen som back-up. Han fick INTE smaka. Det var ingen skam här inte.

Kvällen gick, marsmellowsen tog slut och sockerabstinensen var ett faktum. Men jag fick den briljanta idén att jag skulle bedöva den med lite pussar. Pussar löser allt! Stackars killen... Han hann knappt nudda mig innan jag kände mintandedräkten, bitch-slapade honom och skrek hysteriskt att han hade ätit After Eights utan mig. Det jävla svinet.

Inte hade jag någon aning om att han hade smugit iväg och borstat tänderna... Så vad har vi lärt oss av det här? Jo, det går inte att gömma sin crazy sida. Den kommer alltid fram när man minst anar det. Alltid.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback