Happygirl_92.

Pirr i magen. Jag tror det är en släng av båda kärlek och lyckorus. Eller att det har varit helt otroligt väder. Eller att jag spenderade hela dagen hos Varro med fint folk som jag trycker otroligt mycket om. Eller att jag tog årets första dopp i hennes pool i sällskap av 3 bikiniklädda män (...). Eller kanske av allt det där sockret jag har fått i mig. Eller av mina knallrosa naglar.

Fast antagligen är det för att jag för att jag ska få krypa ner i min säng, smyglukta lite på hans t-shirt och somna gott. Att veta att i morgon kommer bli precis lika bra. Fy fan vad allt är bra nu.

Lite kärlek, lite lyckorus.



Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

är du 92:a? wwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt.



trodde du va typ 89:a :D

2009-05-31 02:27:05
http://tekirch.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback