Jag tänker mycket.

Sitter med dagens 7:e och antagligen sista kopp té
och med Robert Pattinson i högtalarna. 
Helt ensam. 
Bäcksvart ute och nästan lika mörkt här inne.
Kattassar mot mina barfotafötter. Morrhår som kittlar.
Tänker på vackra människor jag sett idag och
ler åt något totalt orelevant för det måste man ibland.
Klappar kattmage.
Gråter lite för det måste man också ibland.
Dricker mitt té.
Tänker att: varje dag faktiskt har blivit ibland
och att du är fantastisk.
Ler lite till.

GOD NATT.



Postat av: denice

rob sjunger som en.. jag vet inte vad

älskar det i alla fall :D

2009-05-20 20:31:14
http://idt.blogg.se/
Postat av: EMMA

DENICE: Skoja inte! Helt underbart

2009-05-22 18:08:08
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Gurkan

oh noo!jag får anfall måste sätta på han i mobilen(misstolk xP) Mwahahahahah xD

2010-07-07 16:58:20
Postat av: gurkan

oh no nu tog den slut >.<

2010-07-07 16:59:19

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback