La stada med paps.



Snart ska jag och finaste pappa åka in till stan. Lunch och införskaffning av födelsedagspresenter står på schemat. Hoppas det inte regnar, för mitt hår kombinerat med fukt är inte en rolig kombo. Det är lite extra spännande att shoppa med pappa eftersom att han aldrig hinner säga mer än 3 ord till kassörskan innan hon på knakig och överpedagogisk engelska försöker förklara vart han är. Never mind att han har bott i Sverige i över 20 år och bara frågade vad tröjan kostade, det är lika roligt varje gång.

MEN FÖRST: Kaffe, The Shins & fixa mig.



Postat av: rosie

hahaha jisses va jag känner igen mig ;) mamma och jag pratar engelska i kön så när vi kommer fram till kassan pratar dom på engelska till oss sen svarar vi på svenska automatiskt och dom blir totalförvirrade och så bara skrattar vi dom rakt upp i ansiktet ;) haha. being english has it's perks ;)

2009-05-22 13:20:37
Postat av: EMMA

ROSIE: Hahah ja alla blir alltid så jävla förvirrade

2009-05-22 17:24:05
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback