Nöjesfält & kontostrul.

Igår hade jag en heldag på Gröna Lund med den där fantastiska saken och hans familj. Allt, precis allt, åktes. Mys i gräset nere vid vattnet. Fiskmåsar.  Alldeles för mycket godis/sockervadd/glass/junk-food och en släng åksjuka på det. Precis som det ska vara.

Sen promenerade vi till Karlaplan och tog tunnelbanan till Kista Centrum (det ända stället som fortfarande var öppet) för att bränna mina presentkort från när jag fyllde år. Middag stod också på schemat men våra kort och alla automater sepade sig så det blev till att sätta sig på bussen hem istället. På en kvart lyckades jag bygga ihop wookad kyckling med äggstekta nudlar från scratch. REKORD! En piggelin på det och vi var prima nöjda. Gissa om jag var helt slut sen.

Kompaktkameran hängde med så bilder lär dyka upp så fort jag kommer hem.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback