Sunday, bloody sunday.

Klockan 7 imorse lyckades jag äntligen somna. Halleluja. Har dock vaknat av att hemtelefonen och mobilen har jobbat i skift med att skrika hela morgonen och en kattopera utanför huset. Very skönt. Krigade mig upp när Noah ringde och väckte mig för ett par timmar sen och satte mig i solen.

Jag är kaninvakt åt Noahs lille Stampe så jag ska väl kriga på honom hans sele och gå ut och gå med honom så att han också får röra lite på fläsket. Hur normalt kommer det se ut? Ut och gå med en kanin. Förhoppningsvis så är han samarbetsvänlig.

EDIT: Kaninjävel! Det tog en kvart och 5 rivmärken att få på honom selen och det första han gör är att parkera sig under buren. Försökte konka upp honom i skogen men han hoppade tillbaka direkt och satte sig under buren igen. Jaha.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback