Du får sitta längst fram i taxin.



Myskväll var det ju tänkt att vi skulle ha ja igår ja, men det gick lite sådär med det. Det blev istället liiite för mycket av det goda, och ett fyllt minneskort på kameran med en hel del oroväckande bilder. Ramlade innanför dörren med Noah efter 4 (älskar att Varro bor så nära att man kan krypa hem.för tro mig, det behövdes då) och däckade i sängen på 3 sekunder via en halvliter cola och två Alvedon.

Idag, efter att ha legat i fosterställning på badrumsgolvet och bakisfilosiferar (Varför dricker jag? Det är så DUMT! Jag ska aaaaldrig dricka mer) i två timmar så insåg jag att det där tequila-racet på slutet kanske inte var fullt så nödvändigt men att jag har grymt sköna kompisar och att Svamp Bob-maraton på MTV all day äger.

Ps: Varför tror man alltid att man är så jävla HET på fyllan? Kolla bilden liksom, hahah langar värsta porrblicken men har fett risigt smink och hår och ser mest ut som att jag ska döda någon. Very hot. Ds.



Postat av: kirch

tequila is bitchin indeed

2009-11-28 16:24:04
http://finest.se/kirch

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback