El London.




P1. I väntan på att få ut vår rental på Stansted. P2. På begravningen. Att duvorna släptes symboliserade frigörelsen av själen. Fett fint tyckte jag. Grymt fin begravning btw. P3. Hahah ser fett nöjd och harmonisk ut.

Okej, jag var verkligen sämst på att fota den här gången. Blev typ inga bilder alls. Men jag lever och mår bra i alla fall. Nej nu ljög jag. Jag mår skit. Jag har inte sovit sen jag gick upp klockan 9 igår morse, ätit nada och krökat från 9 till 11 på morgonen. Min kropp hatar mig just nu. Men snart blir det sängen. Egentligen var det planerat att jag skulle åka på fest hos Jasmine i Trekanten (hahahahhahaha! Vem DÖPER ett ställe till det? Eller är det bara jag som är mentalt retarderad?) men det är hell to the no att jag pallar det efter det här.

Men en mozarella-pizza har slunkit ner och en halvliter Cola. Nom nom. Väntar på att Noah-ponken ska komma hem från Örebro så jag får pussas. Saknar honom sjuuuuuuuuuuuukt jävla mycket!



Postat av: camila

jättefina bilder =) ha det bra

2009-11-07 19:27:53
http://camixi.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback