En quicky på en häst slutade illa.


Snodd från Jasmine's fb.

Efter en snabb 8 timmars visit på akuten så kan vi konstatera att jag INTE har brutut något i nacken men där emot har en feting hjärnskakning och x-antal muskelbristninhar och spänningar i nacken. Wehej! Så går det när man ska vara kaxig och mosha på en stackats pålle när man inte suttit på en häst på 5 år.

Nu har jag tv-läs-och datorförbud plus skol-och-idrottsförbud (ÅÅÅÅH NEEEEJ...). Fast det första suger rätt så hårt i och för sig. Inte för att jag ens kan läsa nu. Illamående, bitchighet, trötthet och koncentrationssvårigheter ska jag tydkligen också känna av. Min egen personlighet med andra ord? ;). Och till dig Mikaela: NEJ det gör ingenting! Tack för lånet av pållen och hoppas att du/ni inte har för mycket ångest.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback