En update!




P1. Miriam var school girl, jag katt och Jasmine var också en kissekatt. P2. Noah var bara allmänt läskig men skulle egentligen vara Marilyn Manson. Daniel var ninja. P3. Några av oss i soffan. Mer pic's på fb.

Några bilder, som lovat. Synd att jag inte fotade oss innan vi åkte dit för jag var verkligen KADAM! snygg tills det duggade på mitt hår. *snyft, rip håret* Men vi hade askul i alla fall och mina milkshake-drinkar var läskigt goda. Det slutade hur som helst med klädpoker (alla förlorade, najs najs), häng på balkongen (jag såg ut som ett lyxluder i underkläder, killer heels, handskar och pälsväst och Noah blev kallad bög av balkonggrannarna. Han såg ju lite gay ut så jag förstår dem dock.) och sen däckade vi på Jasmines soffa.

Dagen efter blev det bakispizza med allihopa i Trekanten innan jag åkte hem och fortsatte på sista Twilight-boken(!). Fick låna den av Varro och började natten till lördag och blev klar igår. Så jäkla bra. Synd bara att det var lite väääl mycket nutti-nuss för min del. Typ "och så stämde alla in i ett gemensamt skratt som klingade genom hela huset. The end." Mår ju illa av sånt, blä.



Postat av: Caaarrruuuoooooooooooooo

Den e ju fett bra juh!

lilla Renesme ;D

2009-11-24 21:04:45

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback