GREATINGS FROM ENGLAND.

Hahah mest mobbade titeln ever. Men hallooo i alla fall. Jag lever och mar prima ballerina. Minst sagt. Har precis tryckt i mig min andra kfc-meal och ar inte sa lite matt i magen. Efter alla sub's, Jack Daniel's, choklad och lask sa kanner jag hur mitt kolesterol skriker. Hej 7 pannor!

Vadret ar fabulous: 10 grader och shinig bright sun. Har varit pa ett par promenader med vovvarna i parken och verkligen sugit in solen. Horde att det snoar hemma, heheh. Shoppat har jag ocksa gjort (WEHEJ!) sa bilder pa det lar val dyka upp nar jag kommer hem. Uggs, heels, ringar, en kappa and so on. Very nice. Men jag saknar min Noah-boi sa det ska anda bli skont att komma hem igen. Bloggar mer inom en snar framtid, PUSS!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback