Här händer det grejer.




Så här såg man ut idag då. Tänkte showa min nya kappa/poncho jag kirrade i London och ett par verkligenjätteäktajojaglovar(not)-UGG's. Jeansen är från Cheap Monday och väskan är av kalvskinn och köpt för ett par somrar sen på Harrod's. Ringarna köpte jag för 1,5 pund styck på Primark där dom praktiskt taget ger bort kläderna. Och ett par röda läppar på det också, jo jag tackar ja! Där var min "dagens"-kvot fylld.

Idag har jag trippat runt med min Matilda i City efter skolan. Efter diverse klädinköp för hennes del mötte vi upp Noah-babe och hans käre mor på panoramafiket i Kulturhuset, och kulturell som jag är *host* så gluttade jag lite på en utställning också. Nu är det matlagning och fotoredigering som står på schemat. Over and out!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback