It's alive.


flickr.

Okej okej okej, jag VET att jag inte har uppat på ages men så kan det bli. Just nu är det nämligen full planering inför min England-tripp som går av stapeln ikväll. Men innan dess så har jag hunnit med att besöka en porr-butik (hahah det var awesome! Har aldrig sett så stora rumppluggar. Hur är det ens fysiskt möjligt?) blivit halvt våldtagen med läppstift hos Dior NK, fikat på Bellmans med Noah-babe och dylikt.

Men åter till att jag åker ikväll; Hur packar man ner kläder för 4 dagar inklusive skor, smink och sån shiz i ETT handbagage? GÅR det ens? Ja den som lever får se. Den stora utmaningen kommer antagligen vara att få med skiten tillbaka eftersom att min skor har en förmåga att föröka sig till 8 par efter ett par dagar i London. Väldigt fishy det där, hehehehe... Men blogga lär jag väl göra så mycket jag hinner med och orkar.



Postat av: gabriella

likt min rubrik där emma ;)

2009-11-03 17:09:03
http://bellabo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback