Piercing numero tres.


Bilden är från mars i år. Jag är ruggigt taggad för piercing nummer tre. Två i läppen har jag hunnit med men nu lutar det mot en i tungan. Eller medusa (mellan näsan och överläppen, i mitten) men jag vette fan. Hjälp!

Vad tycker ni om piercings? Har ni några?
Personligen tycker jag att det är SEXIGT SOM FAN. Tror jag föll lite extra för Noah eftersom att han hade i ögonbrynet när vi blev tillsammans, heheheh. Han blev lixom lite brotal då.



Postat av: kirch

MEEEEEEEEEEEEDUUUUUUUUUUSAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DO IT.. hehe.

2009-11-28 18:04:40
http://finest.se/kirch
Postat av: Mikaela

Piercing --> SÄÄÄÄXIASHELL!!!!



Själv piercar jag tungan i januari! namnam. Jag tycker inte du ska ta i medusa .. eller, de är snyggt som tusan, men tänk på hur de blir o skaffa jobb o skit sen ;>

2009-11-28 18:14:21
http://mickimelius.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tycker piercings är jättesnyggt men inte med för många. Min kille har medusa vilket är snygg men han hade tidigare i läppen, först en och sedan två, och det är min favorit, haha.



Jag har i tungan och tog det i mars. Det är ganska skönt och jag glömmer nästan hela tiden bort att jag har den haha. Dessutom har jag en svart plaststav så mina tänder förstörs inte vilket är skönt! Så jag rekommenderar att ha en i plast iallafall!



2009-11-28 20:31:39
http://jessicaah.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har haft en i sidan av läppen men var tvungen att ta bort den för jag fick en inflammation i tandköttet som inte ville läka. För tillfället har jag bara två dermal anchors på bröstbenet men är sugen på en piercing i ansiktet.. vet inte var dock. SVÅRT:

2009-11-30 13:54:39
http://flourtanten.blogg.se/
Postat av: kim

hej! gillar allt med pluggar osv, men är nybörjare och undrar om du själv kunde hjälpa mig med töjning?



smsa mig vet ja eller adda min msn

[email protected]

0736218591

2010-05-01 17:34:13

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback