Pissed off.



Jag är på riktigt jäkla biatch-humör. Hade tydligen lovat att skriva nån jäkla engelska-uppsats till Noah som skulle vara inne imorrn så det var bara att sätta sig ner och komponera ihop ett A4 med vackra skönlitterära ord. Och inte blev det bättre av att jag råkade spilla ut ett glas jordgubbsjuice igår över hans tangentbord (inte för att smaken spelade någon roll, men det luktar rätt gott i alla fall - eller nåt.) så att hälften av alla tangenter har ballat ur. PENIS! Nu ska jag brusha tänderna, skrapa bort sminket och kräva sympatimassage och massamassa happy times. Jag är värd det känner jag. Imorrn är det en ny dag. 05:45 ringer min klocka. Avis?



Postat av: Mikaela

hahaha, jasså? Du försöker kommentera i ALVA-LIs namn? ;) din lilla buseee!!!! <3

2009-11-12 10:49:35
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback