Saturday.

Hallo! Har vaknat bredvid min Babe, gluttat på London Inc och nu har vi precis ätit brunch framför Emil i Lönneberga. Sen ska jag bege mig till Mikaela i Norrtälje och klappa på henens pållar. Kanske kan flörta till mig en liten ride med dom om jag har tur. Jag har inte suttit på en häst på evigheter så det skulle vara awsome!

Sen ikväll blir det inflyttningsfest i Norrtälje. Kameran hänger med och så hörs vi kanske senare om jag får access till Mikaelas dator. Puss puss på er så länge så får ni ha en fiinfin dag!

Ps: Vi har gått och blivit med lantställe! Ett liten (eller inte så liten iof) stuga i Huddunge - inte Huddinge. ASFIN! Enorm tomt plus en liten bäck, nyrenoverat och yada yada. Är fett glad hur som helst hahah.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback