Svamel svamel svamel.



Hallooo. Det var riktigt svinigt att behöva gå upp imorse I tell you. Fast att sluta innan 12, luncha med girlsen i klassen, dra en fika, flänga runt på stan och landa på Hurry Curry en snabbis med Linnea och Love innan vi skulle hem kompenserade ut det rätt så mycket. Sen däckade jag på tre röda när jag landade innanför dörren hemma. Stackars Noah som var fett pepp på att get jiggy. Rolig flickvän som bara sover.

Typ som i lördags när jag kom hem från London. Vi hade ju inte setts på typ 4 dagar (Oh. My. God. Tänker ni. Jag vet) så jag var fett taggad på lite reunion-mys men totalt sömnbrist ledde kort och gott till att jag däckade lagom till att vi krigade av mina Cheap Mondays. Som sagt: Rolig flickvän som bara sover.

Ps: Vet att jag alltid säger "vi", and by that så menar jag för det mesta jag och min bitch - Noah. Så nu har vi rett ut det. Antar att ni legat sömnlösa hela nätterna och ba: VAD MENAR HON?! Och jag diggar min gröna näsa. Ds.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback