Det har varit en väldigt givande kväll alltså.


Ffffound.

Åt ute på en indisk restaurang i Solna med pappa och min låtsasmamma. Jag kom fram till två saker.

1: Man får för mycket mat! Jag orkar inte så mycket, men sitter ändå och trycker i mig mer och mer - för det är ju så jäkla gott. Detta leder oftast till en major matkoma. Är man smart så förbereder man sig dock och är klädd i leggings, inte snortigta stuprörsjeans som man knappt kommer in i. Ikväll var jag förberedd!

2: Alla toaletter på restauranger har toalettpapper med totalt avsaknad av komfort. Seriöst, det känns ju som att dra ett bakplåtspapper mellan läpparna. Dessutom så har dom noll uppsugningsförmåga så man måste ta 876438 rutor  som i sin tur leder till en blokerad toalett. Det brukar bli lite lätt pinsamt sådär.



Postat av: melws

HAHA, jag brukar alltid ha tights när jag ska iväg någonstans där jag vet att det finns mat. Det är nog bästa planen man kan ha!

2009-10-30 11:52:03
http://charitable.blogg.se/
Postat av: lina

haahah emma du 'r ett geni:):):)

2009-10-30 13:55:28
Postat av: mikaela

Haha, så jäkla klockrent.. jewla resturangtoapapper :(

2009-10-31 00:02:24
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback