Död åt naturligt snygga tjejer.



Hoppade ut ur duchen och voíla! Helt plötsligt var man KADAM! snygg. Hahaha not. Men tänk vad lite bruncréme, smink, en omgång med fönen och lockade toppar kan göra... Killar som tror att tjejer är naturligt snygga kan skjuta sig eller börja uppskatta den där timmen man spenderar i badrummet istället för att gnälla.

Btw, Jag ber om ursäkt för min mindre vackra redigering, heheh. Har inget Photoshop på den här datorn så man tager vad man haver: blur tool! Så nu slipper ni gnälla och störa er för JAG VET att det ser fett mobbat ut.



Postat av: Mikaela

Du, faktiskt tror jag det är rätt ont om "natuligt snygga tjejer". Dagens naturliga är väll de som har sminkat sig natuligt? Jag tycker du är galet snygg som du är ^^,

2009-10-28 20:27:59
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback