Fan.



Igår kväll somnade hon in. Hon är den första personen i min närhet som dött och jag har aldrig behövt uppleva någonting sånt här förut. 90 starka år blev hon. Barn och manlös men med världens största hjärta och jag saknar henen så otroligt mycket. Det är verkligen hemskt att inte kunna vara där i England just nu.

Thank you for being such a strong and wonderful woman. Thank you for everything that you've taught me and for always being on my side when Alex or somebody was picking on me. And thank you for being like an extra grandmother to me. I will always love you and consider you the most inspeiring person I ever met and I'm glad to've known you. Thank you

(Ge fan i att kommentera stavfelen, texten är inte till er.)



Postat av: Mikaela

Stackare, det låter jättejobbigt. Hoppas du klarar av att fortsätta som vanligt. Jättefint skrivet.

Kram

2009-10-24 21:36:44
Postat av: lh

:(, fin text emms<3

2009-10-25 00:06:55
Postat av: matilda

Det är så sjukt orättvist, jag har varit där. Det enda jag kan säga är stäng det inte inne och tiden läker alla sår, hur dumt det än låter så blir det lättare att leva med det.

Kram

2009-10-25 00:26:32
Postat av: ullis

Jag beklagar! Vet hur jobbigt det är. <3 Stor Kram

2009-10-25 10:36:15
http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Anonym

I'm soo sorry Emma :( She was a strong woman! xx

2009-10-25 15:16:07
Postat av: Medina

I'm soo sorry Emma :( She was a strong woman!Hon gjorde ett starkt intryck på mig, glad att jag fick lärakänna henne. Så fint skrivet av dig tjejej. Många kramar <3

2009-10-25 15:18:04
Postat av: malin

Ta hand om dig, du. Det känns lite lättare efter ett tag.

2009-10-25 16:41:11
http://charitable.blogg.se/
Postat av: Dad

Emma Darling,

If you have lived a full and fruitful life , you , do not die overnight . Aggie will live on as long as we remember her . The sorrow we feel now is nothing compared to the happiness she gave us , although , the emptiness will take a long time to swallow..............love you cupcake

2009-10-26 19:22:25

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback