Feel good inc.



Klicka på bilden.

Hoppa runt i min PLAYBOY-tshirt och trakasera fettokissen är väl typ just nu's happening. Ska knarka c-vitaminbrus och chai-thé så att jag kan bli frisk någon jävla gång. Är turen med oss så är det något på tv också, men så kul lär vi väl inte ha det. Notera att jag säger vi i stället för jag. Hahah varför? Blivit schizo nu också? Having that said så kom jag på mig själv med att ha en konversation med katten. Okej, nu är det ILLA.

Ps: Anledningen till att det saknas lite bilder här och där på min photowall är att jag och Noah hade världens fight för någon månad sen så i en jättemogen prostest så rev jag ner alla bilder på honom och har bara inte orkar sätta upp dem sen dess. Inte för att jag tror att nån ens märkte det. Men nu vet ni alla fall *wierdo*.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback