Födelsedagshelg.





P1. The birthday cake. P2. Jag blev lite lätt myssugen framåt småtimmarna och Arvid blev mitt offer. P3. Varför, VARFÖR kan dom inte tillverka NORMALA bowlingskor som gör att man inte ser ut som en jävla mupp? P4. Jag fick två, count them: TVÅ strikes! Och så ignorerar vi övriga poängtabellen för vi sög big time.

Okej, nu har det varit jäkligt tomt på update-fronten den här helgen. I fredags firade vi sötis-Varro somsagt och det resulterade i en efterfest i Hässelby (?) och en helt spårad sleep over. Hahah say no more. Efter en utgång och typ 0 timmar sömn så är man inte pigg om man heter Emma Holden så jag var heeelt död i lördags.

Och till sist så har jag firat min storebror som fyllde år. Det blidde fika i mängder *tjockis* och sen bowling på Heron City senare på kvällen. Babe bjussade på sushi och jag bjussade på årets sämsta bowlingomgång. Jag är verkligen helt värdelös! Och träningsvärken jag har idag ska vi inte ens tala om, det är illa.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback