Helt random.



Jag vet att jag har varit en dålig bloggare men efter 876345 ångestattacksdagar så är jag fortfarande inte klar med min motion till skolan (=skitviktig!) så det betyder att jag inte får vara med på projektarbetet och därmed får en feting IG-varning. Happy hour! Det är helt enkelt lite för mycket för mig i skolan atm och när det blir så där mycket så stänger jag bara av, gör ingenting och sover bara. Jag sover sjukt mycket just nu.

Vet inte vad det är med mig just nu men jag är bara allmänt deppig. Får typ smågråttattacker för ingenting och ska kramas konstant. Och så gråter jag som ett litet barn. Haha det är helt sjukt. Kan lliksom ligga och böla och sen ba: Ehhh, varför gråter jag? Och så börjar jag asgarva. Jag tror att någon här är lite psykiskt utmattad.



Postat av: linnea

jag känner igen mig :D haha jag får 10 break downs när jag måste göra något svårt (som motionen) så love måste tycka att jag är lite läskig nu :) men nu är det över!

2009-10-14 18:26:57
Postat av: linnea

jag känner igen mig :D haha jag får 10 break downs när jag måste göra något svårt (som motionen) så love måste tycka att jag är lite läskig nu :) men nu är det över!

2009-10-14 18:27:26

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback