Ingen wehej-dag här inte.



Idag är jag really hot hot hot. Eller not not not. Känner mig otroligt depp och försöker på Spotify att fungera på Noahs dator. Det går lite sådär. Äter makrill direkt ur burken och lyssnar på Lykke Li och tycker lite synd om mig själv. Har absolut ingen aning varför *wierdo*. Längtar tills Noah kommer hem så jag kan våldta honom med pussar. Stackarn han ingen aning om what's coming. Känner att jag fyllt min kvot av ordbajs för nu. Tuudles.



Postat av: Linnea

är du hemma idag emma? :o

..hehe

2009-10-21 16:13:58
Postat av: lina

emma dina läppar är snygga för att inte säga gudomliga :D hahah poet(a) nämen seriöst

2009-10-22 18:55:42
Postat av: lina

emma dina läppar är snygga för att inte säga gudomliga :D hahah poet(a) nämen seriöst

2009-10-22 18:55:57
Postat av: EMMA

LINNEA: a det var jag, heheh ;)

LINA: HAHAHHAHA :$ äsh då

2009-10-23 08:12:03
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback