Vadå inte fett snygg? Va va va?



Idag är jag ful så det lär ju inte dyka upp så många ego-pics på mig. Gårdagens smink, hår som man praktiskt taget kan skrapa smutsen ur och pits som luktar lite funky fresch. Hahahah naaajs. Men imorrn ska hårfärg kirras för det har blivit på tok för ljust nu så då jäklar ska jag bli snyggve. Smink och sånt tråk måste också införskaffas. HATAR verkligen att lägga pengar på sån skit men a man's gotta to what a man's gotta do - även om det svider. För det gör seriöst ont i själen (läs: kontot) att punga ut 150 pix för en foundation. Jag kan inte hjälpa att jag är så jävla blek att dom från i somras gör att jag ser ut som en bajskorv i fejjan. Jag borde typ få rabatt eller ersättning för mentalt lidande. Eller typ extra pengar från pappa för det är hans fel att jag är engelsk och blek. FAN! Hohoh nu svamlar jag visst. Sorry.

Ligger atm och pillar på Noah som försöker dra en power-nap på soffan. Försöker fundera ut något brutalt sätt att väcka honom på, typ rapa honom i ansiktet. Muhahah *elak flickvän*. Och eh jaa... det var väl typ allt?



Postat av: matilda

Emma kastanjevatten är ordet. Finns på åhlens och typ maxi, under 100 lappen!

Dock aldrig testat det själv innan utan har kompisar som rekomenderat den att den ska vara bra!

Fast vi bleka är ju snygga vi med ;)

2009-10-22 18:29:05
http://elefanter.webblogg.se/
Postat av: tekirch.

ja det är förjävligt med de där måstena. mitt puder är alldeles strax slut. 400 pix. har jag råd? NEJ. cryyyyyyyyyyyyyyyy!!

2009-10-22 23:39:52
http://tekirch.blogg.se/
Postat av: - Shop til you drop

smink är bara så jäkla tråkigt att lägga pengar på, håller verkligen med...

2009-10-23 00:11:15
http://pa0u.blogg.se/
Postat av: EMMA

Matilda: UUUH,tål att testas iaf! :) Hahah ja i motljus och om man kisar kanske....?

TEKIRCH: Ja skoja inte :( blir seriöst ledsen på riktigt haha

SHOP TIL YOU DROP: Mhm, måste det vara så jäkla dyrt?

2009-10-23 08:10:53
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback