16:20. Fett oinnovativ rubrik.




P1. utvecklingsstörda jag hittade på tunnelbanan. Haha nej men några från min klass på Top Man. P2. Simon provade party-jeans. Girls I know you like it. P3. Fika på Sandy's! (Dåligt place för er laktosintoleranta där ute.)

Efter skolan så åkte jag och Noah med några från min klass in till City och spatserade runt lite bland diverse affärer. Jag är seriöst KÄR i PLAYBOY-tshirten på Top Man. Det är helt okej att skicka den tilll mig så jag har något att kladda på om kvällarna. Grrr! Nej men seriously, den är galet fin. *Löning på fredag*

Any who, sen parkerade vi oss på en uteservering och drog en fika i någon timma och snackade skit innan jag och Noah krigade oss hem i regnet. Regn + mitt hår = bad, bad combo. Never mind att jag stod en halvtimma i morse och plattade skiten. Ser ju förjävligt ut så fort det finns en halv vattendroppe i luften. Blir så jävla less.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback